Člen skupiny PROSIGHT Logo

Výstupy v médiách

SLOVENSKÉ CENTRUM DIZAJNU

PROSIGHT – vizuálna identita

Počas leta 2015 sme začali tvoriť novú vizuálnu identitu pre odborníkov na finančné poradenstvo a vzdelávanie PROSIGHT Slovensko.

TREND

Ako vplývajú aktuálne udalosti na osobné financie a pocity Slovákov?

Mať bezpečne postarané o peniaze je momentálne hlavnou potrebou ľudí.

PRAVDA

Finančný trh je pre Slovákov komplikovaný, od finančných poradcov chcú zrozumiteľné informácie

Ľudia majú pocit, že finančný trh je komplikovaný, produktov je v súčasnosti na trhu veľa, spoločností, ktoré ich ponúkajú, tiež.

REFRESHER

Slováci a financie: Až 80 percent ľudí sa cíti z dôvodu momentálnej krízy ohrozene

Vysoká inflácia núti ľudí uvažovať nad tým, ako svoje peniaze ochrániť a možno aj zhodnotiť.

DENNÍK E

Až 80 % ľudí má pocit neistoty a ohrozenia financií

Viac ako polovica opýtaných cíti neistotu po finančnej stránke z dôvodu zvyšujúcej sa inflácie, ktorá ovplyvňuje ich životný komfort.

HN ONLINE

Slováci túžia po tom, aby im niekto, komu veria, svet financií vysvetlil

Dôveru si vedia získať aj finanční poradcovia, ak urobia dobrý prvý dojem a klient je s finančným produktom spokojný.

TV MARKÍZA

Poisťovne splátky neodpustia

FORBES

Stoja za úspešným podcastom na rovinu o podnikaní. Slováci majú o vzdelávanie na internete veľký záujem.

STARTITUP

Profesia finančných spotredkovateľov sa mení. Na Slovensku sa im vracia dôvera a rešpekt.

HOSPODÁRSKE NOVINY

Firmy rastú vďaka kvalitným ľuďom. Dôkazom sú ich reálne príbehy.

FORBES

Ľudia nie sú pre nás zdrojom ale hodnotou.

FINREPORT

V médiách

Anketa: Budúcnosť praje digitalizácii finančných služieb. Bez agentov to však nepôjde.