SLOVENSKÉ CENTRUM DIZAJNU
PROSIGHT – vizuálna identita
Počas leta 2015 sme začali tvoriť novú vizuálnu identitu pre odborníkov na finančné poradenstvo a vzdelávanie PROSIGHT Slovensko.
TREND
Ako vplývajú aktuálne udalosti na osobné financie a pocity Slovákov?
Mať bezpečne postarané o peniaze je momentálne hlavnou potrebou ľudí.
PRAVDA
Finančný trh je pre Slovákov komplikovaný, od finančných poradcov chcú zrozumiteľné informácie
Ľudia majú pocit, že finančný trh je komplikovaný, produktov je v súčasnosti na trhu veľa, spoločností, ktoré ich ponúkajú, tiež.
REFRESHER
Slováci a financie: Až 80 percent ľudí sa cíti z dôvodu momentálnej krízy ohrozene
Vysoká inflácia núti ľudí uvažovať nad tým, ako svoje peniaze ochrániť a možno aj zhodnotiť.
DENNÍK E
Až 80 % ľudí má pocit neistoty a ohrozenia financií
Viac ako polovica opýtaných cíti neistotu po finančnej stránke z dôvodu zvyšujúcej sa inflácie, ktorá ovplyvňuje ich životný komfort.
HN ONLINE
Slováci túžia po tom, aby im niekto, komu veria, svet financií vysvetlil
Dôveru si vedia získať aj finanční poradcovia, ak urobia dobrý prvý dojem a klient je s finančným produktom spokojný.
TV MARKÍZA
Poisťovne splátky neodpustia
FORBES
Stoja za úspešným podcastom na rovinu o podnikaní. Slováci majú o vzdelávanie na internete veľký záujem.
STARTITUP
Profesia finančných spotredkovateľov sa mení. Na Slovensku sa im vracia dôvera a rešpekt.
HOSPODÁRSKE NOVINY
Firmy rastú vďaka kvalitným ľuďom. Dôkazom sú ich reálne príbehy.
FORBES
Ľudia nie sú pre nás zdrojom ale hodnotou.
FINREPORT
V médiách
Anketa: Budúcnosť praje digitalizácii finančných služieb. Bez agentov to však nepôjde.